سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیشنهاد خرید انواع برترین کیف لباس زیر و وسایل شخصی بانوان اقایا

کیف لباس زیر  بدون بند را باید بغل کرد ، توسط پاهای خود نگه دارید یا مانند یک کتاب کنار بگذارید! این کیف نسل جدیدی است که نسبتاً محبوب است و در هر سبکی قابل استفاده است ، اما باید به انتخاب رنگ و اندازه توجه کنید.نحوه نگهداری این کیف بسیار مهم است ، بهتر است به نحوه استفاده از این کیف در سبک های مختلف نگاهی بیندازید و چندین بار نگه داشتن آن را در جلوی آینه با ست دلخواه تمرین کنید. همچنین ، قبل از انتخاب چنین کیف ، باید به مشکلات استفاده از آن توجه کنید. به عنوان مثال ، اگر می خواهید از روسری خلاص شوید ، می دانید که چقدر سخت است! این کیف ها بند و دسته ندارند ، بنابراین معمولاً برای کسانی که سبک مرتب و اتو شده دارند کمی دردسر ایجاد می شود.

 

کیف مناسب برای هر فرد چگونه باید باشد :

برای هر اندام رنگ کیف مناسب را انتخاب کنیدبرای خانم های قد بلند ، انتخاب کیف های بزرگ با طرح ها و رنگ های روشن ایده آل است.به خانم های کوچک توصیه می شود از کیف های جامد استفاده کنند.زنان چاق باید کیف هایی را انتخاب کنند که با خطوط نازک و به اشکال مختلف خوب ساخته شده باشد.زنان لاغر اندام می توانند کیف هایی با طرح و تزئینات زیاد انتخاب کنند.

 

چرا باید هر فرد یک کیف لباس زیر شخصی داشته باشد :

کیف لباس زیر خنک بدون دردسر است. متاسفانه طراحی کیف های زنانه حداقل یک دست را شامل می شود و زنان را از حرکت باز می دارد. ایده کیف های زنانه چپ و راست بسیار جذاب است و نشان می دهد که لباس زنانه باید راحتی و تحرک مورد نیاز مردم را فراهم کند. وقتی برای خرید بیرون می روید ، این کیف برای تفریح ??یا پیاده روی طولانی مفید است. با استفاده از طراحان مدرن این نوع کیف ها را انتخاب کنید. این یک طراحی جسورانه تر و خلاقانه تر به شما می دهد.کیف ساده و سبک ، دارای وزن زیاد ، اما کیف کاملاً محکم و پایدار است. این کیسه دوش یا چپ و راست استفاده می شد تا با یک سبد خرید جایگزین شود. در بسیاری از نقاط جهان که کیسه های پلاستیکی ممنوع یا گران هستند ، کیف های خرید می توانند شیک ، کاربردی ، جادار و راه حلی برای کمک به کاهش مصرف پلاستیک باشند.

 

پیشنهاد خرید انواع برترین کیف لباس زیر و وسایل شخصی بانوان اقایان


کیف لباس زیر گلدار دخترانه زنانه طرح بیوتی:

این کیف زیبا و آرایشی / غرور / جواهرات از الگوی اروپایی الهام گرفته شده است. Organizer Makeup Smart همراه با 5 حلقه الاستیک جداگانه برای برس آرایشی ، خط چشم یا ریش تراش است ، تعمیر و دسترسی به لوازم جانبی شما آسان است. یک جیب محفظه داخلی می تواند به سازماندهی وسایل کوچک شما مانند دستمال یا پنبه آرایش کمک کند. این کیف لوازم آرایشی چند منظوره نه تنها می تواند لوازم آرایشی شما را ذخیره کند ، بلکه جواهرات ، لوازم الکترونیکی ، دوربین ، روغن ضروری ، لوازم بهداشتی ، کیت اصلاح ، اشیا V با ارزش و غیره را نیز می تواند در خود جای دهد. این کیف لوازم آرایشی زنانه از پارچه پلی استر بالشتک با دوام برتر ساخته شده است. دارای زیپ صاف و دسته بادوام و دوخت دقیق. رنگ روشن و کلاسیک ، کیف لوازم آرایش را بسیار مرسوم ، مد روز و زیبا می کند که به شخصیت شما ستاره های درخشانی می بخشد.

 

مشخصات فنی :

بسته فروش    کیف آرایش دهنده آرایشی

اندازه    20x14x9.5 سانتی متر

الگو    چاپ شده

وزن    150 گرم

ساخت       چین



کیف لباس زیر دیسکویی براق

 

کیف وسایل آریشی لباس زیر دیسکویی براق دخترانه زنانه :

مناسب برای ترتیب دادن وسایل در کیف روزانه یا فقط حمل آن به صورت کلاچ استفاده: چند منظوره: این کیف دستی می تواند به عنوان کیف آرایش ، کیف لوازم آرایشی ، کیف لوازم آرایش ، سازمان دهنده آرایش ، کیف مداد / کیف مداد ، تغییر کیف ، کیسه و غیره

مشخصات فنی

موارد ضروری NFI کیف آرایشی و زرق و برق دار | کیف جواهرات Vanity | کیف مداد لوازم التحریر | کیف مسافرتی آرایش

اندازه     24X13.5X8.5 سانتی متر

وزن     200 گرم


کیف لباس زیر چرمی


کیف وسایل شخصی چرنی مردانه :

کیسه زنجیر شیک طراحی شده برای حمل پول ، گذرنامه ، موبایل و سایر اشیا valu با ارزش. این از چرم اصل ساخته شده است. این کیف دارای 4 محفظه با بسته شدن زیپ و 3 جیب در قسمت جلویی با بسته شدن زیپ است. این کیف در قسمت پشتی خود یک جیب زیپ دارد. ابعاد این محصول 20 سانتی متر است. x 16 سانتی متر x 2 سانتی متر. این کیف شیک یک هدیه ایده آل برای خود یا دوستانتان است.

مشخصات فنی

 

وزن     250 گرم

 بند قابل جدا شدن ، محفظه: 4 ، جیب زیپ: 4

بند قابل جدا شدن ، محفظه: 4 ، جیب زیپ: 4